Anoreksja i bulimia

Witajcie!

Pod tym linkiem znajdziecie wykonaną przez nas prezentację na temat tych dwóch chorób:

KLIK.

tak-wlasnie-w-lustrze-widza-siebie-

6 uwag do wpisu “Anoreksja i bulimia

  1. Byłam, a w zasadzie ciągle jestem (bo to choroba, która zostaje na całe życie) chora na anoreksję. Wydawało mi się, że jak będę chuda, to będę ładna i szczęśliwa. Udało mi się z tego wyjść, ale zmarnowałam sobie dużą część życia 😦 Fajnie, że staracie się zapobiegać tej chorobie.

    Polubienie

Skomentuj

